Justk
No Comments 210 Views

Het belang en de toekomst van interieurbloggers

Op donderdag 17 juli werd ik voor FLEXA TV Live geïnterviewd over het belang en de toekomst van interieurbloggers in de Flexa Creations pop-up store in Amsterdam.

screenshot_flexa_video_interview kirsten jassies

 

 

Een dag voor mijn vakantie werd ik gebeld door de PR-lady Odette van Flexa. Of ik mee wilde doen aan FLEXA live-tv de volgende dag. In hun pop-up shop op de Bilderdijkstraat in Amsterdam zenden ze 4 weken lang FLEXA tv uit en aflevering 3 ging over kleur en identiteit . Toen moest ze aan mij denken, omdat ik veel over interieurbloggers kan vertellen waarmee ik werk, die hun eigen werk en dat van anderen dagelijks delen op het web. En daar vertel ik natuurlijk graag over!

Mijn visie op interieurbloggers
Interieurbloggers vervangen meer en meer redacteuren, stylisten en art-directors van bladen en tv-programma’s. Zij weten wat de trends zijn en wat mensen leuk vinden om te zien en delen dat dagelijks. Ookal hebben velen van hen geen interieur opleiding, als je fans hebt en met ze praat, ben je op het juiste pad. Check de video, mijn interview begint bij 10.37.

Voor mij een interview met Global Colour Expert Stephanie Kraneveld die meer vertelt over de vele facetten uit van kleur, waarbij je kan denken aan kleur en ervaring, kleur en cultuur én kleur in het interieur.

Mijn favoriete kleur?
De afgelopen twee jaar met stip op een: GEEL. Maar oranje en groen zitten ook in mijn hart. Wat betreft interieur. Voor kleding kies ook ook voor kleur, maar meestal gecombineerd met zwart. Rood, roze en pantermotiefjes zijn mijn lievelings. En niet allemaal bij elkaar gecombineerd.

Campagne #watmijnmurenvertellen
Flexa is gestart met de campagne: wat mijn muren vertellen. Binnenkort zal ik eens wat interieurfoto’s met jullie delen van mijn vintage, kleurrijke, rommelige oude huisje.

 

About the author:
Has 139 Articles

LEAVE YOUR COMMENT

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RELATED ARTICLES

Back to Top